Tabung Maya Puteriku :P

Saturday, February 12, 2011

Gurl & Chopstick......

Salam.......

Tghari td READ: smlm, balik dr sekolah, mummy masak mee sup jer.....
so menjelang kol 3.30 ptg, gurl kata

mummy, lapar la....
aduhhh.... aty nak makan aper? mummy grg naget nak?
xnak
sosej?
xnak
keropok [ade belen kopok lekor MIL bwk kan hr tu]
xnak
grg mee
xnak
roti / kek
xnak
ok.....

kemain byk tu tanya, sume dia xnak...huhuhuuh

pastu mummy dok mikir ape la nak kasi dia makan neh.....
tetiba...

nak mee ijau x? [maggi ayam-kalau mee kuning dia x wape suke, maggi ayam suke]
mmmm, nak...nak.. aty nak tlg mummy masak lah.....
ok...

kebetulan ada setengah peket belen dia mkn aritu, so masak kan lah utk dia....
dh siap masak, bagi dia makan
layan la pic ni ha, suka nau mkn gn benda alah tu.... tp makan maggi jer, kalau makan mee kuning, xnak dia gn benda alah neh.....



:.chopstik.:
khusyuk nyer anak mummy makan....ehehehhe
memula dia x perasan pon mummy snap pic dia, skang ni payah nau nk amik gmbr, dia xnak...huhuhu
tetiba.....


menyengihhhh je pandang.... aik ok plak hari ni mood dia, mentang2 la dpt benda kesukaan dia..... :)

dh abes je makan....

mummy, mummy amik la mangkuk ni letak kt dapur, nanti kalau aty letak, kang jatuh pecah kang.....plsssss

huhuhu, tu taktik dia malas nak antr mangkuk tu, mummy dh masak dh sayang oiiii perangai kamu....muahahahah

Nota jari kelingking : dh abes mkn maggi, mkn plak roti coklat gardenia....huhuhu, td kata xnak.... :P

12 comments:

el said...

anak2 el pun suka nau mkn megi ayam ni...kdg2 mtk lah sllu..kata tu dah basi x leh mkn ada kuman..miahahahahaha

tu mkn ngan chopstik leh abis ke..sure berejam2 nk abis kan hahahaha

pttlah x cukup..sbb megi half je balance ritu :)

Melati Qistyna's Mummy said...

el : aah si gurl mmg megi ni jer, yg kari xleh mkn, x tahan pedas dia...heheheh. tp mmg kasi 1/2 peket jer tiap kali buat, belen smpn fridge...jrg2 bg dia mkn,

megi ni buat lembik2 skit mmg laju jer dia mkn ngan chopstik tu, kejap jer, jgn bg mee kasar ker, mmg berejam....muahahahah

kakchik@ella said...

kiut la aty ni. nak pulak tang letak mangkuk kat dapur tu. hihi ..

Lagenda said...

Hahaha..meh suap untie mak sket gurl!

Aaaaaaa...*mulut untie mak dah nganga luas2 nih*

Melati Qistyna's Mummy said...

kakchik : huhuhu, tu la peel dia kalau malas nak buat sesuatu keje, pandai jer mujuk mak dia...heheheh

Melati Qistyna's Mummy said...

Lagenda : aikk, ade ke mak ni, kata p jimba2 :P

mr.curly said...

hahaha mmg dh lame wa n gegel praktikkn alasan yg xnk anta mangkuk tu..good gurl !!!..hikhik

Melati Qistyna's Mummy said...

mr curly : huhuhu, lu mmg pakcik yg ja'at... :P

bdk johor said...

wah!! megi2 ni memang makanan kesukaan wa jgk ni. nk lagi yg perisa tomyam. memang sedap! nyam..nyam..nyam!! hahaha

Melati Qistyna's Mummy said...

bdk johor : owh lu pon sekapal ngan gurl ek? :P

Ellen said...

wah...memang kegemaran gurl ni makan mee sup, maggi sup dan segala sup2 ker sis..hehe

Melati Qistyna's Mummy said...

Ellen : aah la len, kalau sup ayam, melaju jer dia tambah nasi... tp kalau mee kuning kureng skit dia... :P