Tabung Maya Puteriku :P

Monday, February 14, 2011

Apa Salah Astro ku.....

Salam...........

korang pernah x alami nasib seperti ku ini.....
masa hari sabtu hr tu, gurl buka tv, mcm biasa dia akan tgk chanel kegemaran nya...
Cartoon Network ........
tetiba dia ckp....

mummy, nape astro tu sume dh abes ?
yg mana ?
cuba mummy tgk ni....

memula x perasan pon, sampai gurl p tunjuk....

cuba mummy tgk yg kt bawah tu, nape dh abes ?

korang paham x ?
ni hah cm pic kt bawah ni... ce tgk kt petak merah tu...






ingat kan 1 chanel jer, rupa nyer sume chanel pon cenggitu..... huhuhu
korang penah x alami perkara yg sama??????
apakah????

17 comments:

Ellen said...

Tak pernah lagi cam ni kak abby..hehe

Lagenda said...

x de apap2 tu abby..sengaja je astro tu weng ari2 minggu gitu.

Mak pun pernah gal alami gini dulu..o worries yek

aibaks said...

mungkin unkel rase qist kene tgk racangan 552 plak kot.. hehe.. tak pun 553 ke..

Melati Qistyna's Mummy said...

Ellen : tu la pasal, akak pon terpanjat kure2... muahahah

Melati Qistyna's Mummy said...

Lagenda : heheh, tu la mak, skang ni dh ok :P

Melati Qistyna's Mummy said...

Aibaks : errr, tu cenel ape yer, kite bkn ingt pon cenel ape, men tekan2 jer...hehehhe

anakibu said...

pelik tapi benar tue.....

AngahSayang2314 said...

heheh tak pernah lak sebab tak ada astro hehehe

el said...

x nah tgk lak cm gitu..huhuhu

cik panadol said...

phineas and ferb tu cartoon peberet! tp kat umah lom pasang astro....tumpang umah akak tgk astro boleh heheh....

Melati Qistyna's Mummy said...

anakibu : hehehe, tau xper :P

Melati Qistyna's Mummy said...

Angah sayang1234 : hehehhe, ni lagi parah ni ngah :P

Melati Qistyna's Mummy said...

EL : aah, tp xde la risau pon, sbb still leh tgk, cuma info nyer tu weng skit :P

Melati Qistyna's Mummy said...

Cik Panadol : ehehehe, haa kang leh la geng ngan si gurl tu, peberet dia gak... :P

mr.curly said...

bese la tu..dh tgk pun citer katun kannn..astro pun jd mcm katun gak le..hikhik.. eh eh die melawak pulak ( dialog citer pramlee)

kakngah said...

aku xperasan pulak sbb dah smnggu remut astro arwah.. tak ganti2 lg.. so, channel tu duk kat 616 manjang la.. nk tgk buletin utama pun mls nk tekan manual.. huhuhu!!!

Melati Qistyna's Mummy said...

mr curly : muahahahha....

kakngah : adeh... awat x ganti ngah, membosan nyer lau sik cenel katun yo....huhuhuuh