Tabung Maya Puteriku :P

Friday, January 21, 2011

~Sekadar Selingan~

Salam.....

mungkin ramai yg telah membaca artikel ni..... 'PULANGKAN SEGERA SYILING DIAMBIL'....... di sini
ini adalah ekoran kemalangan yang berlaku di Kilometer 244, Lebuhraya Plus dekat Rembau beberapa hari lepas yg keluar kt kat newspaper jugak 'Pesta Kutip Duit Syiling Bertaburan Bernilai RM75,000 di Lebuh Raya PLUS Selepas kemalangan'.....
Ekoran daripada itu, polis menggesa orang ramai yg telah mengambil duit SYILING diulang SYILING tersebut boleh  memulangkannya di balai polis yang berdekatan dengan kediaman....


Permasalah nya...... ada ke org yang akan tampil dgn niat untuk memulangkan semula duit tu, setelah dorg berhempas pulas mengutip nya masa kemalangan aritu....huhuhuhu. Tah2 duit pon dah abes dorg gn lepas 2hari kemalangan kan??? Ape pendapatan korang????? Inilah mentaliti rakyat kita yang telah lebih 10 tahun memasuki alaf baru... :P


Nota Jari Kelingking : harap2 ade la yang terbuka pintu hati nak pulangkan duit tu, kang x pasal2 kena tuntut esok2... :P

6 comments:

mr.curly said...

smpai skg xdo org pulangkn duit syiling wa tu..tu la duit wa gune nk beli gule, garam, cungkil tlinge..time tu wa suh despatch wa g tuko kan syiling tu..tulun!!! pulangkan !!!!

Melati Qistyna's Mummy said...

mr curly : ahaha, owh runner lu ko yg keto terbabas arituh ? :P

kakngah said...

rasanya xkan ada yg pulangkan la..
walupun syiling
duit tu beb!
tetap duit....

lunaticg said...

Dorang kena pulangkan sebab tu dah kira mencuri. Tuan punya duit dah buat report polis. Kalau tak buat pun polis kena buat kerja tangkap pencuri-pencuri tu semua. bukti dah ada melalui gambar-gambar yang di rakam media. Siap ada gambar kereta dorang lagi. Mana nak lari?

Melati Qistyna's Mummy said...

kakngah : rs nye la ngah...harapan tu termata tipis, huhuhu

Melati Qistyna's Mummy said...

lunaticg : huhuhu, tp mmg payah gak tu, byk lak keje polis :P