Tabung Maya Puteriku :P

Tuesday, January 25, 2011

Perihal Gurl

Salam....

smlm i.e hari Ahad.... lepas makan, mintak tolong si gurl tolong kemas...
skang ni mood nak tolong mummy terajin sket, masak pon sibuk jer nak tolong :P

lepas dah abes kemas, dia boleh ckp

Gurl : mummy, bagi la duit mcm ati tlg lap komputer....
Mummy : hah?
Gurl : ala, mcm Anjang (adik hb) selalu bagi upah lepas ati lap habuk kt komputer dia.....
Mummy : owh, nanti besok la mummy bagi duit belanja ye, kan besok sekolah....

huhuhu......anak den dah pandai mintak upah dah.... :P

Nota Jari Kelingking : nasib baik apa2 duit yg dia dpt, laju jer dia masuk tabung, xde berangan nak beli jajan bagai... :P

6 comments:

mr.curly said...

uihh bagusle kalu die nk tlg masak, dh beso sok mesti lg terer dr mak eh memasak..hikhik

kakngah said...

sbgai perangsang buat anak apa salahnya kan..
reward selepas dia tlg kita..
tapi, jaga2.. makin lama... makin demand nanti hihihi!!!

Melati Qistyna's Mummy said...

mr curly : heheheh, skang pon dh terer dr wa la...hahahah

Melati Qistyna's Mummy said...

kakngah : tol tu ngah, tp seb baik makan dek pujuk g, almaklum la, xtau nilai duit g :P

noraim said...

hihi. dah pandai dah. mesti comel jek muka bila mintak upah. hehe.

Melati Qistyna's Mummy said...

noraim : hehehe, aah la aim, dh makin demand dh skang ni :)