Tabung Maya Puteriku :P

Friday, January 21, 2011

Selamat Pengantin Baru.......... erkk, terlambat sudah :P

Salam.........

majlis ni dh lama dah, br sempat nak uplod, xpe la kan....

pada 23/10/2010.... kitaorg p majlis kawin ofis mate hb, kt Putrajaya.....
lepas keje, masa tu keje g...hehehe... terus balik umah, tukar ape yg patut... pastu caloooo....
memula nak pegi sendiri jer, tetiba kawan hb call, kata pegi 1 kete dah lah, nek kete dia jer...
kitaorg ok jer... :)

bertolak dlm kol 2 kot, smpi sana dlm kol 2:45pm....
smpi2 jer, pengantin dh abes sanding dah.....hehehe
tp bkn kitaorg yg sampai lmbt skali, ade lagi ofis mate hb yg sampai lg lambat dr kitaorg.....

pastu kitaorg layan la makan dl, lom lunch g, lapoo or.... :P
lepas makan br la kitaorg p jumpa penngantin :P

so, layan je la pic yg sikit nie yer .....



 ni masa odw, si gurl ni malu2 ngan kawan si hb, padahal selalu jumpa.... :)

 ni pic masa makan, tgk si gurl dh mula menggaru, panas wor time neh, bwh khemah lak tu....huhuhu

 Alhamdulillah...... kenyang sudah :P
yg ni plak pic si gurl ngan ofis mate hb, bkn main ske dpt bergambar... sejak hb bwk balik kad jemputan, boleh dikatakan hr2 dia tanye, bila nak p umah org kawin tu....huhuhu. sedondon plak..... :)

ok dah tu ajer, SELAMAT PENGANTIN BARU... walaupon terlambat... moga kekal dunia akhirat...Aminnn...

Nota Jari Kelingking : Tak jumpa plak pic pengantin pompuan, mana tah pegi nyer... huhuhu... tp cntk jer org nyer, kecik molek gitu :)

6 comments:

kakngah said...

ini btl2 lama punyer majlis
thn lps.. hihihi!!!

aibaks said...

cian qist... ngantuk yer?

mr.curly said...

aduhhh..dh berbulan bru nk post..kalu wa la pengantin tu, dh tentu wa ckp " sampainye ati mu "..hehe..selamat pengantin ala2 baru gak..hikhik

Melati Qistyna's Mummy said...

kakngah : mmg boto la ngah...huhuhu [hrp2 perantin x baco belog den] :P

Melati Qistyna's Mummy said...

aibaks : bkn ngantuk la unkel, dia malu ngn kawan hb tuh :P

Melati Qistyna's Mummy said...

mr curly : hahaha....time kasih bg pihak perantin :P