Tabung Maya Puteriku :P

Saturday, January 29, 2011

Penawar Buasir

Salam.....

tghari tadi : read semalam sebaik gurl balik dr sekolah, hidung nyer x berapa bagus.... ada seme-seme...
hinguih meleleh jer, sian plak.... hari ni read Jumaat, dia pakai baju kurung, x mcm selalu...

balik2 jer, makan sat, pastu suh dia mandi
kang ptg nak p ngaji Quran
pastu sesiap la, siap nak pakai baju kurung tu....

masa mummy mandi, tetiba mama nye [bbsitter yg ajor dia ngaji] sms, gtau dia xleh ajar ngaji, buasir nyer datang lagi......
kalau dia kena, mmg teruk, kekdg sampai xleh bangun... lama, mcm nak pitam....sian plak dia....
ada x sape2 tau penawar kepada penyakit ni? sila tinggal kt komen yea....  :)


pastu ckp ngan gurl

arini xleh ngaji, mama x sihat, nanti minggu depan kita pegi yea...

skali si gurl sentap..... dia dah la beria2 mandi, bersiap....heheheh

mummy siap jer mandi, tgk2....






muahaha.... tertido dah dia, siap berdengkur tu..... heheheh... kain mesti tak tinggal.... budak sentap xleh p ngaji :P


yang ni plak pic lepas mummy tarik kain, hehehe

18 comments:

el said...

letih gamaknye smpi tertido tu..
buasir ni sakit kalo kena..berubat cara kampung ler

kakngah said...

alololorrr.. ada kain busyuk! sweet!

Melati Qistyna's Mummy said...

el : cemana cr kg tu? dh mcm2 dia try buat...huhuhu

Melati Qistyna's Mummy said...

kakngah : hehehe, kalau xde kain, xleh lolap mato eh :P

ASSOYFINGER67 said...

alah kesiannyer die....kena cuba inisiatif lain nie huhu

Melati Qistyna's Mummy said...

Assoy : tu la soy, ape ubat dia x makan, makanan harian pon dia pantang, cume dia x p operate je g...

ieda said...

adehhh siap masih ada tudung di kepala tuu .. bagusnyeee ..
kalau anak akak mauu koyak tudung tuu ekekekek

armouris said...

info tentang buasir di SIHAT SELALU - Punca dan Rawatan Buasir

kliks said...

sian nye anak daddy.. x pe biar daddy yg ajar la ye.

Melati Qistyna's Mummy said...

ieda : ehehehe... tu dia tertidor merajuk sbb xleh p ngaji, tu yg pakai tu :P

Melati Qistyna's Mummy said...

armouris : tks bg info yea...

Melati Qistyna's Mummy said...

kliks : siang mana daddy ade umah...huhuhu. kang mlm nak wt hmwork plak...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

comeynyer..nak cubit2 pipi dia..

Norfa said...

tido sampai gigit kain ker kak..hehe saya dulu pun kalu tido mesti nk pegang kain..hehe

Melati Qistyna's Mummy said...

LM : ehehe, itam dh dia tu, hari2 panas :P

Melati Qistyna's Mummy said...

Norfa : kalau stakatt pegang xper, dia kalau xleh gigit xleh tido, baik siang @ mlm...hehehe

yahaya said...

bagusla anak..bertudung

Melati Qistyna's Mummy said...

yahaya : ehehe, mekasih... dia nak p ngaji tu :)