Tabung Maya Puteriku :P

Monday, January 17, 2011

Nasi Ayam, Gigi, AnakBuah

Salam.......

hmmm.... ni cite smlm, tetiba hb kena kol p keje
plan mule nyer kitaorg nk p spital tgk anak buah yg baru lahir....
pastu hb kata, jom ikut dia p keje sat, odw balik lau sempat kite singgah...
so, kitaorg pown ikut la hb p keje

odw tu ujan lebat, jem plak tuh kt MidValley, ade xciden... tp x sempat snap gambau plak.....


sesampai kt sana, hb p wat keje dia, gurl ngan mummy p wat keje kitaorg :P
ni hah keje nyer....hahaha



sbb lom mkn tghari g, so p la ngan si gurl singgah kt kafe tu, pekena nasi ayam yg boleh tahan jer, share ngan gurl, pastu si gurl pekena lg 1 donut..........
lupa nak snap gambau ms smpi, dh sparuh makan br teringat, sbb memasing kebulur :P

ni nama kedai tuh.... Ani Sup Utara

lama gak tunggu hb, smpi gurl pown dh naik bosan gak la.... so kena layan dia bg x merengek...huhuh
layan amek gambau ler, layan makan eskrem la...... dkt 3 jam la kitaorg tunggu hb abeskan keje dia....
last2 dekat kol 6:30 br hb kol kata bleh balik...fuhhh....

odw balik singgah Tesco sat beli brg sket, sbb gurl skang nak kena bawak bekal p skolah....
pastu terus balik jer, sbb dh fenatttt

opsss, sblm terlupa, jumaat lepas masa mandikan si gurl nak p skolah, prasan ade 1 gg dia dh goyang... ni gg 1st yg nak tercabut neh, sgt xcited
ckp ngan gurl nak kena goyang slalu gg tu, nanti ade gg baru tumbuh kt blkg gg tuh....
pastu dia bleh plak........

Bismillah hirrahman nirrahim....[smbl tadah tgn berdoa]
Ya Allah jgn la tumbuh gg dr belakang.... Amin....

boleh gitu....huhuhuhu



ni pic anak buah hb tu...yg smpi skang x berkesempatan nak p ziarah sbb dh masuk wad kanak2... kena kuning... hanya mak pak dia je boleh tgk.....
Muhammad Haris Adwan - 14 Jan 2011

cute kan??? geram tgk pp nyer :P
Welcome to a wonderful worldddd........
smg terus sihat membesar..........

10 comments:

mr.curly said...

tahniah!! lulus ujian jd doktor gigi..hehe..tahniah gak dpt ank buah baru..

Lagenda said...

arrrrrrrr..mak ni lemah tol tgk pic baby2 nih.
Rasa mcm.....
rasa macam.........
rasa macam.............

mak nak baby lagiiii!!!! Huaaaaaaaa
pakcik, ooooo pakcik..uhuks uhuks!

Melati Qistyna's Mummy said...

curly : hahaha, bilo maso den jadi dokto... :P

mekaseh....

Melati Qistyna's Mummy said...

Lagenda : hehehehe, makkk.... leh lg ke nak bajet masa tuh? kang stadi kemana, bb kemana... :P

el said...

comey sggh bb tu rs nak cium2 lah hehehe

Melati Qistyna's Mummy said...

el : sabo2... tggu awak nyer plak, lau dh scan jgn lupa lak hapdate :P

ASSOYFINGER67 said...

Whats a wonderfull Mummy u have Melati,remember that!!

Melati Qistyna's Mummy said...

Assoy : hehehe, tks memanyak :P

Ellen said...

wah...pandainya gugurl...nemo pun dah banyak giginya cabut nak ganti ngan baru..hehe

Melati Qistyna's Mummy said...

Ellen : yeke len? si gurl neh br tu jer yg nak cabut, yg lain xde goyang pown, nemo br 6taun kan?