Tabung Maya Puteriku :P

Wednesday, January 26, 2011

Minta Pendapat

Salam.....


nak minta pendapat pada sapa2 yang ade pengalaman p tgk org kt spital, yg koma.....
ape yg patut di bawa ye, sbg buah tgn, xkan nak melenggang mak limah jer kan, x sedap hati la pulak...
tolong yea...
mekasih :)

13 comments:

noraim said...

eh, sy xbwk apa pon .huhu.

Melati Qistyna's Mummy said...

noraim : tu la, akak pon rs gitu, tp cm x biasa la plak... kalau bw ape2 pon, tah2 nurse x kasi bwk masuk

mr.curly said...

byk wa nk tnye ni..org tu sedare ke, kenkawan ke..pastu kenkawan lain agame ke..

Melati Qistyna's Mummy said...

mr curly : org tu sepupu wa...

Lagenda said...

mak x pernah plak [i melawat org koma..
kalo x bwk apa2pun, just masa nk blk tu kita hulur duit derma sket, ok gak rasanya..leh ringankan beban bil hospital dia ke

Melati Qistyna's Mummy said...

lagenda : org rs pon cenggitu gak... lebih baik kan mak? tks

kakngah said...

sependapat ngn mak jugak..
lagi mudah pd kita ..

Melati Qistyna's Mummy said...

kakngah : tks dear :)

el said...

sokong pdpt mak tu
lg afdal..leh kurang kos spital :)
lgpun koma kan...dia koma psl pa qis

Melati Qistyna's Mummy said...

el : dia naik motor, xtau dia langgar org ker, org langgar dia ker, terbabas ker, org jumpa tepi jalan, ambulan dtg amik, sbb org x berani nak usik dia, teruk sgt...

Ellen said...

Rasanya kak abby tak yah bawa apa2..setuju ngan mak, just hulurkan derma pada ahli keluarga dia so leh ringankan beban diaorang nak belanja kat sptal tu..

cik panadol said...

bawak doa semoga org tu cepat sembuh...hulur2 sikit duit wat ringan beban cam mak cakap tu pon ok gak.... :)

Melati Qistyna's Mummy said...

ok k, kesimpulan nye bagi je la sedekah yer, lagi baik... time kasih kengkawan sume :)