Tabung Maya Puteriku :P

Tuesday, January 11, 2011

KSSR Text Book

hmmm.... br nak hapdate lagi...... :P

aritu masa orientasi, amek skali buku teks si gurl, sume skali 17 buah....fuh byk gak
sume buku baru, sbb dorg ni perintis KSSR (Kurikulum Standard Sekolah Rendah) tu....so every year dorg akan dpt buku teks baru.....:)
seb baik sekolah si gurl bg kt sume pelajar pinjaman buku teks, lau x mahu kopak gak....huhuhu
ker skang neh sume sekolah dpt pinjaman ekk, x mcm dedolu...tgk gaji mak pak....

ni buku teks si gurl, seb baik nipis2 jer, tp bleh tahan berat nyer.....


so malam tu bermula la operasi balut membalut.....di bantu oleh si gurl :P




pastu weekend lepas, p tesco, hb kata nak wat kan si gurl sticker nama siap ngan no tepon skali nak tepek2 kt buku ngan beg si gurl :P


hahahaha..... bukan main banyak sticker, dpt 42pcs, 15 hengget.... xtau mana dah nak tepek :P

ok dah tu ajer......ndaaaa........

4 comments:

mr.curly said...

teringat lak dolu2 slalu balut buku pkai kertas minyak..hehe

Ummi said...

wah..budak2 zaman skg dah canggih kan..pakai sticker jek..huehuehue

Melati Qistyna's Mummy said...

mr curly : eheheh... tu la, wa dulu pon gn kertas myk gak...huhuhuh. senget benget balut :P

Melati Qistyna's Mummy said...

ummi : hehehe... tu daddy nyer la punyer idea tuh, risau nau ank eh :P