Tabung Maya Puteriku :P

Tuesday, January 25, 2011

Ibu Tikam Bayi Baru Lahir - 5 Kali

Salam.....

baru sekejap td tgk Buletin kat TV3, ada berita tentang seorang ibu yang baru melahirkan anak, menikam anak beliau sebyk 5 kali smpi mati......
Ya Allah, sungguh kejam, x berhati perut, binatang pon tau sygkan ank....

rasanya kejadian tu berlaku kt Kg Jawa, Klang, ibu tersebut warga Myanmar....
apa nak jadi ngan dunia skrg ni, yang xde anak, siap nak beli, tu yang timbul nyer pemerdagangan bayi....
yang ade anak, dibunuh2 nye plak.....huhuhu
kalau dh xnak sgt, bagi je la kat org yang lebih menghendakkan baby tu....

esok mesti ada berita kt mana2 paper..... tunggu dan lihat je lah....

8 comments:

Lagenda said...

mak rasa ibu tu meroyan tu..tu yg tikam baby dia!

Kesian baby yg tak berdosa

Melati Qistyna's Mummy said...

lagenda : aah, kita rs pon cenggitu la mak, tp ade adik dia komen, yg dorg xtau pon yg tikam bb tu nmengandung....

noraim said...

kesiannya baby tuh kak. dea tak bersalah apa pon.

bdk johor said...

wa rase elok kalau hukuman utk ibu tu kita tikam pulak dia ramai2. biar dia rasa cmne kena tikam lak.

kakchik@ella said...

mana la hilangnya sifat keibuan dan kemanusiaan dia, kan.

Melati Qistyna's Mummy said...

noraim : hmmm, xtau akak nak ckp aper dh, xde ayat nak menggambarkan...

Melati Qistyna's Mummy said...

bdk johor : hahaha, bapak kijam gak lu ek :P

Melati Qistyna's Mummy said...

kakchik : hmmm, xtau la tu, mana ye hilang kewarasan fikiran dia masa dia tikam2 tu yea