Tabung Maya Puteriku :P

Monday, January 31, 2011

Gurl oh Gurl

Salam......

tgk telatah si gurl neh, ikut sapa la....muahahah

org blow rambut, dia pon nak gak, siap pasang sendiri tu sbb mummy xnak tolong dia....ehehhe

hari ni plak, lepas mandi, siap pakai eye shadow lipsetik bagai.....huhuhuuh

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

pic kt bawah ni xde kena mengena ngan n3 di atas.. :P


ni menu kami tghari td, merangkap mkn malam ler...... daging masak kicap, daging masak merah minggu ni byk kali mkn daging...huhuuhu ngan buncis goreng jer....
daging masak merah tu ku cilok dr dapur seorg cikgu yg ngajar nun jauh di utara Cikgu Zurena..... sapa nak tgk resepi, leh la jenguk blog beliau yer....

selamat menjamu mata...muahahaha

14 comments:

Lagenda said...

ikut sapalah gugerl tu yek??? Hahaha..like mother like doughter la nmpknya

Norfa said...

ikut mama dia lah tu..hehe lama xmakan kacang buncis

mr.curly said...

uihh bahye nye biorkn bebudak pasang letrik, kang xpsl2 jd tegak rambut tuuu..tp kalu jd curly2 xpe la..hikhik

el said...

ermmm mgu ni aku x msk..mil ada hehehe
boleh la landing lm2 kt umah

tu stok daging raya aji dulu ke hehehe

Melati Qistyna's Mummy said...

lagenda : muahahah....ikut mak la kot :P

Melati Qistyna's Mummy said...

Norfa : eheheh.... dl kite x ske kacang nie, sbb ade bau, tp lepas mak mertua masak cenggitu, terus suka...:)

Melati Qistyna's Mummy said...

mr curly : heheheh, tu pasang di bawah pengawasan.... :P

Melati Qistyna's Mummy said...

el : besh nyer ade org tulun masak kan... :)

muahaha, tu stok kongsifacai lar...hahahha

zahirian said...

alah kak..anak pompuan..biasela..nanti tah-tah lagi ebat dari mommynye..huuu

noraim said...

ikt sapa lah girl neh kan. hihi.

kakchik@ella said...

Sonok eh dpt anak gugurl camtu? mesti fun tgk karenah melawa dia. ikut sapa la tu?? haha ..

Melati Qistyna's Mummy said...

zahirian : eheheh... tu la, nak melawo jer keje nyer :P

Melati Qistyna's Mummy said...

noraim : muahahah.... tah sapa la dia ikut :P

Melati Qistyna's Mummy said...

kakchik : hehehe, sama je la kakchik, laki ke pompuan ker, janji kita kena rajin borak2 dgn dorg :)

Aiman pun best ape, selalu ikut kakchik, leh jd bdguard dah ...hehehe