Tabung Maya Puteriku :P

Wednesday, January 19, 2011

Ayam Assoyfinger & Bekalan

Salam....

mode meng update ada pulak arini.... :)
saja je nak update menu tghari kami semlm yg dicilok dr bro Assoy
gurl suke... maknyer lg suke...ehehehe siap ckp mcm ayam McD...hahahaha... anak aku neh x agak2 :P
tp kite buat berkuah sket, xde letak sayur n cili pown.... senang si gurl nak makan....
layan je la pic nyer, terliuq kalu..... p masak sendiri... bolehhh



yang nie plak menu bekal si gurl pg tadi, dh byk kali masak roti sosej bermayones nie sejak dia mula sekolah aritu, tp x sempat nak snap pic jer.... :P
pg td br teringat nak snap.....heheheh. layannnn

ok dah, tu jer update arini :P

12 comments:

Lagenda said...

Gulppppp...

Udah le tgh lapao nih!

Hanis Azla said...

nyum..nyum.. baru nak mintak dah kena buat sendiri.. terpaksalah buat sendiri petang nnt.. he..he..

mr.curly said...

yele, ari tu nye mane nk sompek snap psl lu yg mengabihkn nye kannn..angguk pale cpt !!!..hikhik

Melati Qistyna's Mummy said...

Lagenda : mak x mkn gak ker tghari neh :P

Melati Qistyna's Mummy said...

Hanis : eheheh, sonang yo buat tu.... kite men campak2 jer :P

Melati Qistyna's Mummy said...

mr curly : hahaha, lu mmg bijak pasal tilikan yek :P

kakngah said...

kalau ank puji masakan kita walaupun yg paling simple sekali.. ada 1 kepuasan di sittew...

Melati Qistyna's Mummy said...

kakngah : aah la kakngah, walaupon mak nyer nie mmg xtau masak :P

ASSOYFINGER67 said...

Betapa berbesarnya hati aku....haha

Melati Qistyna's Mummy said...

Assoy : eheheh, ku pon berbesar ati men kopi resepi :)

Mawar Merah said...

Sememangnye ayam msk kicap sedap. Argh. Teringin plak nak mkn..

Melati Qistyna's Mummy said...

Mawar : ehehhe, bleh la masak tuk menu tghari :P

tengs sudi singgah yea