Tabung Maya Puteriku :P

Monday, November 1, 2010

He loves his daughter very much...........

Terharu sebab nampak hb sayang sangaattttt kat gurl. Walaupun kekadang hb garang sgt masa kat umah, tapi masa kitaorg p bercuti.... di Genting, terserlah kasih sayang & kemesraan hb kt gurl..... yela kan marah2 pon anak gak, mana lagi nk tumpahkan kasih sayang....klau x kt gurl :P .... cm tu gak ngan gurl.... kalau kt umah sume mummyyyy.... je, kekadg je dia mintak tlg ngan daddy.... tu pown kekdg kalau mummy ckp 'mintk la tlg ngan daddy'.... cepat je dia ckp... 'daddy sibuk la mummy, buat keje kt komputer'.... hehehe.....walau ape pown, dia lah ratu hati kami..... dia lah racun, dia lah penawar kami.....semoga gurl sihat & gembira selalu... & membesar jadi kebanggaan daddy & mummy.....

ni uplod pic hb ngan gurl je dulu..... zasssss..... :P

 Separuh pendakian, berehat jap... :P


Pelindung sejati..... mummy ske tgk pic ni :P

Mereka menghargai setiap detik bersama

Melangkah Bersama.....

 Walaupun ketika berbaris panjang... nie ms tggu nk cek in, punye la lama... gurl pown dh lotih...huhuhu. kitaorg stay kat Awana...servis dorg ni, hmmmm... xde tuk fast track nyer cek in....lama tol nunggu... :(

 Suka and gembira bersama......

Daddy sentiasa di sis.... ahaha... pic ni mahal la, ms nk blk hotel dr puncak Genting...gurl dh penat...

Berkongsi visi dan pandangan....daddy ni x lekang dr okok la...huhuhu

Semoga hubungan ini kekal dunia dan akhirat.... Amin.....
ni ms kitaorg ni p tmpt paking, dh nk balik dh, w/pon berat hati gurl nak balik.... daddy kata 'lenkali kita dtg g yea' .... :)


Nota jari kelingking : percutian nie merangkap adiah sebeday gurl... :P mekaseh dy... we lurve u.... :)

13 comments:

Lagenda said...

biasa la tu..or lelaki ni x pandai nk tunjuk ksih sygnya..tp depa syg sbnrnya kat anak tu. Maaaakin syg kat mummynya kaan?

Laki mak plak sygkan anak dara dia mgalahkan syg mak..sedey tau!

Melati Qistyna's Mummy said...

hehehe.... yela kan mak, anak dara sorg... :) nanti kite babap pokcik tuh... hehehe

Puteri Dyla Qistina said...

:) sweet sgant entr kali ni.. buat teringat diri pada ayahanda :)

gambar yang sgt precious :)

mr.curly said...

ok la tu.. moge bterusan smpi ble2 ..hepi famili..

ASSOYFINGER67 said...

macam kisah aku jer huhu

bdk johor said...

hahaha.. ai mak, bunyi nye cam merajuk jer. hahaha

ooo.. ade org nk tolong babap kn pokcik tu ye. ni nk kena kasi repot kat pokcik ni. hehehe

Melati Qistyna's Mummy said...

Puteri : tks dear...:) jomp peluk ayahanda... [erkkkk boleh ker] :P

Melati Qistyna's Mummy said...

Curly : InsyaAllah...

Melati Qistyna's Mummy said...

Assoy : tu la, assoy pown syg bangat kan ngan si kecik tu :P

Melati Qistyna's Mummy said...

bdk joho : mana de majuk, tecit ati sket jer... hehehe

aibaks said...

msti la sayang kan.. klu aibak de anak pun aibaks sayang gak.. hehe..

aibaks said...

ngeh3.. tapi pe2 pun.. mungkin daddy sibuk skit je kot.. hehe

Melati Qistyna's Mummy said...

aibaks : InsyaAllah... aibaks br g kawen kan??