Tabung Maya Puteriku :P

Thursday, November 4, 2010

Genting Part 2

Salam.....

ni sambungan n3 sblm neh.....sila jgn muntah :P

mlm tu kitaorg dok berkira2 mkn di mana..... hb kata jom la kita nek atas,leh jenjalan...hmmm ok gak tu... lgipon bufet diner kt sini 40hengget 1kapla, budak lak,bape hengget je beza ngan dewasa...huhuhu. baik la den p naik ateh nun, byk pilihan..... mkn bufet nie pon byk mana la kitaorg leh sumbat.... :P

so dlm kol 9mlm, kitaorg bertolak.....smpi sana kitaorg terus cr nasijer, coz mummy nie bkn boleh lau x mkn nasi 1hr, leh fitammmm ...hahahaha geleng pale hb.....

so kitaorg mkn di sini...
'CURRY IN HURRY' :P boleh la mknan nyer, nasi beriani RM9, ns guren cincai RM6, gurl nak udang guren 3ekor RM9, mummy amek sotong sekor, RM3...total sume RM32 termasuk caj....

abes mkn, lepak2 jap smbl hb surfing.... ingt nk jenjalan pastu, si gurl dh badmood sbb x tido siang... x larat dh.... tu pown gurl sempat layan baling2 siling dlm perigi bute.... hehehe. ni hah pic perigi tu :P


pastu kitaorg gerak balik hotel.... ms nk turun, seriau nyer, kabus tebal yg hamat, jarak 1meter jer....huhuhu.... seb baik ade gak kete lain turun, so xde la hb gigil sgt... :P
tp dh sparuh perjalanan nk smpi hotel dh ok dah, Alhamdulillah...... 
hahaha,dh cm katak lak, ni ms ondway nk ke kreta.... si gurl dh penat sgt dh....

4 comments:

emy/mamasuri said...

huhh..dah lama tak menapak di genting...syok jugak kan..
happy holiday..

Melati Qistyna's Mummy said...

emy : hiks, mmg best, nak2 lau bwk anak2 :P tengs....

ieyza said...

seronoknya dpt gi genting...teringin la plak nak jejak kat sana..u know what..i baru pegi skali jer ke sana...tu pun b4 married....lama giler dah tu...huhuhu

Melati Qistyna's Mummy said...

ieyza : hehehe... skang leh la bwk bb lak :P