Tabung Maya Puteriku :P

Thursday, October 21, 2010

myMetro | Ubah kuota haji

myMetro | Ubah kuota haji

Salam........

kalau nk baca details, klik je link kat atas tu... ade ke syarat yang mengatakan mcm tu [refer dlm kotak merah kt bawah]

 Klik utk tumbesaran selayaknya.....

kalau pun xcited nk berucap, jgn la menyempitkan sesuatu pengertian tu.... mmg la niat dia nak ajukan pasal kuota yg disalahgunakan oleh sesetengah pihak yg berkepentingan kot.... hmmm, tah la...

6 comments:

padin said...

tu lah, kadang2 kena berhati2 keluarkan kenyataan kalau tak berapa pasti tentang kebenarannya huhu..

bila la nak naik haji ni, huu

Melati Qistyna's Mummy said...

Padin : hmm, tu la...

InsyaAllah... ade rejeki tu... [ler nape x gtau awai2,lau x leh kite kim kt mak ayah g aji aritu, dorg br brangkat :P]

aibaks said...

kenkadang media ni pelik skit.. nak kasi laku kot paper depa..

Melati Qistyna's Mummy said...

aibaks : hah, tu la pasal... xde tapis2 dh.... huhu

Tomato Gurl's Life said...

betul kata aibaks..saje hotkan news..

Melati Qistyna's Mummy said...

cik tom : hmmm, tu la kan, kalaupon org tu salah ckp, tapis2 la dulu media nie....