Tabung Maya Puteriku :P

Wednesday, September 22, 2010

Melati ada Rambut uban!

Hihihi sikecik tadi kesian kene usik ngan daddy dia sampai berair mata. Melati nie, suka berangan jadi Puteri Salji sebenarnya. So, jangan la ckap dia ni tua ke, gigi jongang ke, memang sensetif tahap maknya :-

Daddy : Waaa ada dua rambut putih la kat ati daddy nampak
Melati : Mana ada. Daddy teruk daddy jahat
Daddy :  Iye ada. nanti teacher (Ms. Stella) cakap. Hei Melati, you have white hair la.. Nanti kawan (Chan Cho Meng) pun ckap, Melati getting older already, Have 2 white hair. Yeye, Melati dah tua. 
Melati : Diam seribu bahasa sambil tekup muka dia ngan bantal...................
Daddy : Ati nangis ke? Takpe la white hair kan cam Puteri Salji. Sape ckap ati tua, biar daddy marah dia nanti...Who said Melati old already. who said that! 

Tengok2, dia dah merajuk, sampai berair mata. Terpaksa la HB buat2 cari uban & cabut kat rambut dia (guna rambut daddy sebagai umpan). Baru dia okay.

haiii, nikmat ada anak..dia lah kawan, dia lah jantung, dia lah ubat penawar buat kami sekeluarga... Lebih2 lagi bila mummy ngan daddy dia bergaduh..

4 comments:

ASSOYFINGER67 said...

that's really2 truth!!!!

Hanis Azla said...

comey...

Melati Qistyna's Mummy said...

Assoy : hehe, tol tu soy... :)

Melati Qistyna's Mummy said...

Hanis : daddy nyer tu ske nau menyakat dia...hehehe