Tabung Maya Puteriku :P

Wednesday, September 29, 2010

Kembali....... InsyaAllah.......

Salam..............

Pertama2 skali nak mintak maap kt sume rakan blogger sekiranya semenjak 2 menjak ni jejak korangn x di balas..... bukan sengaja, tp kesihatan yg x mengijinkan.... :) Mummy Qistyna demam teruk dr ari Rabu lepas (i.e. 22/09/2010) siap boh date tuh ....huhu..... tp skang neh dh ok dah... tp mood lom datang g, huhuhu.... tu yg BW pown kurengggg jer....

pastu, kebetulan plak hb kena p outstation plak ari umaat tuh... seb baik ade Anjang my BIL leh antr gurl p skul, lau x, x p skolah la dia jawabnyer....ptg pown Anjang amek dr umah bbsitter....

sabtu subuh br hb sampai KL. sabtu ptg tuh hb ajak p taman... irup udara segar sket, mummy pown ikut je la.... tp sblm kuor tu, hb oder kan piza on9 tuk 'pick-up'.... cadang2 nk mkn2 smbl duduk2 kt taman.... tau2 smpi sana ujan la plak.... last2 dok jer dlm kete, hb je p jog sensorang dlm ujan renyai2 tu.. :)
 



hah, amek.... smpi 4 large tuk org domam :P

ni utk ari sabtu jer, mlm tu panas badan nek g, makan ubat, selubung bg kuar peluh, rs ok sket... pastu hb tlg lapkan badan.... mekaseh dy rs selesa sgt... ngehhhh.

soknyer, ahad.... xder wat aper2 memandangkan keadaan badan yg x mengizinkan... so dok umah jer, tp hb dh janji ngan gurl nk bwk dia jenjalan ptg nanti.... so dlm kol 3 tu, gagahkan gak bangun... lap2 jer badan, kot2 panas nek lagi.... tp tetap nak gak cuci rambut... :) so ajak gurl teman p cuci rambut jap sbb dh x tahan...rs cm melekit2.... hehehe

dlm kol 430ptg kot, kitaorg kuar...... decide pegi dedekat jer, sbb mummy nyer maseh g lemah gemalai.... :) so bwk gurl p men kt tesco jer.....



last skali, gurl nak beli buku kaler2, org beratur punyer la ramai.... mummy x larat nk berdiri lelama, ckp ngan hb mummy nak p tapaw JM Beriani... :) pastu kami settled ngan gurl dpt buku kaler dia,


tapaw beriani 2 ngan mee bandung..... and2... lastly 3pcs of cakes... (cekelat, bluberi, straberi)...........

4 comments:

RuSh D said...

good mum..huhu..

Melati Qistyna's Mummy said...

Rush D : tks, huhu [tang mana tuh :P]

kliks said...

Pelik2, makan aiskrim, pizza tapi tak gemuk2. Siap nampak perkas lagi tu.

Melati Qistyna's Mummy said...

kliks : haha, ade ke :P