Tabung Maya Puteriku :P

Thursday, August 12, 2010

Kek Cekelatku.... :P

Salam....

sempena sebeday ku yg ke 17 kuikuikui... hb belikn kek ni... :)

tetiap taun hb akan beli kek cekelat, cuma len paten nye je.....abaikan la pelastik tu, maklumla, memasing dh penat & kenyang g, potong kek ni dlm kol 9.30PM kot.... sbb yg akan makan kek tu bukan nye mummy, tp gurl ngan daddy....huhu, so beli ikut tekak dorg la yea... mummy x kesah pown... yg penting x membazir....:)
*pasan x hb x letak pown sebeday yg ke........
berapa 17 mummy tu*

ni pic ngan lelen api... :) haip2x jgn dok telek bilangan lelen tuh... 

ni lelen xde api :wink:
hah, buffday sape pown, dia ni la yg plg sibuk, heee, ske tol ngan kek.... :P

hah, ni dia orgnyer....besday mummy pown, cm dia punyer, besday daddy pown cm dia punyer, kalau besday dia bln saploh ni lg la... hehe
potong.......
kitaorg mkn cenggitu jer, yg belen beso tu dok tersimpan lm fridge g, xtau bila la nk abes, huhu. tp serius, kek ni sedap la, x muak, yg atas tu cekelat nyer jenis keras, pastu ader 1layer vanila br kek kt bawah nyer... :)

tks ye dy..... muakkkssss

Nota jari kelingking : Dy, bila nk bg wishlist mummy yg dua tu, xnk bagi 1, bagi dedua pown xper, ngeeee :P

5 comments:

mr.curly said...

pesal lak dipotong angke 17 tu.. hehe.. Hepi Besday

Melati Qistyna's Mummy said...

kehkehkeh.... maceehhh

Lagenda said...

tu lah qiss..semua org kot sbb shoutbox mak dr pg td x leh nak tgk! Tu sbb mak x leh nak berbw ari nih..huhuhu..

Lagenda said...

tu lah qiss..semua org kot sbb shoutbox mak dr pg td x leh nak tgk! Tu sbb mak x leh nak berbw ari nih..huhuhu..

Melati Qistyna's Mummy said...

tu la mak, naper ekkk, ade xpiry date ker haper shoutmix nie????