Tabung Maya Puteriku :P

Sunday, August 22, 2010

Kasih Sayang Yang Tak Berbelah Bagi ..

Dah lama berlaku. Tapi apesalahnya dikongsi bersama kasih sayang kucing yang melampaui manusia.

4 comments:

Masa DAH Time said...

tersentuh hati saya tengok kucing ni. usaha dia nak selamatkan kucing hitam buat saya rasa sedih. kucing hitam tak dapat diselamatkan walaupun kucing putih dah cuba sedaya-upaya.

Melati Qistyna's Mummy said...

hmmm, tu la, sedey kan.... haiwan pown ade perasaan, xtau nape manusia sanggup buang2 ank... :(

yahaya said...

saya pernah tgk anak ayam..pada sebelah malam bising2 tgk ada sebelah ibunya yg dah berulat mati kat semak tepi jalan raya.sedih juga la.kucing memang saya suka..sedih juga tgk klip ni...

Melati Qistyna's Mummy said...

yahaya : aah kan, sedey jer... :(