Tabung Maya Puteriku :P

Saturday, August 28, 2010

1st Time Di Luar... :P

Salam....

smlm kitaorg berbuka kt luar jer, acc dh kali ke berapa tah hb dok ajak buka kat luar... tp cm xde ms jer, yela kan weekdays sibuk nk kena tgk kan hmwork gurl, weken laks cm malassssss jea nk kuor..hehe. [persiapan raya 1 hapah pown lom gie, waima baju gurl.....] so smlm kitaorg p la berbuka luor, gurl pown cuti sempena Nuzul Quran.... pegi dekt2 jea... tp seb baik book dl, lau x melopong la, penuh kooooo....
okok..... moh layan pic mknan :P



kitaorg mkn nasi beriani aym merah, milo ais & teh 3layer :P
tgk tu, mummy nk amek gmbr, dia wat xlayan jea, ade mood gak si gurl neh lau bergambar... huhu
hah, tgk dia sbuk dok amek pic Ucunyer [my youngest BIL]
hehe, at last :P... jd lerr
dedua tu leka nengok Naruto [peminat tegar neh :)]
daddyyy.... :)
ucuuu... [tukang abeskan mknn... :)]

kitaorg mkn kt sini hah, [sape tau, angkt kaki tgn :)]

abes mkn, layan gurl men sat.... :P....  pastu daddy bwk p... :wink: dpt neh...ngeh3x... tks daddy :P muaxxxx
ni, bkn gmbr betul yea, ehsan abg google :P

abbeeeessss.....

JM BARIANI HOUSE
TESCO AMPANG
Tel : 603-92846040

5 comments:

ASSOYFINGER67 said...

Sonok ler kao...tahniah..moga terus menjadi keluarga bahgia!!

Melati Qistyna's Mummy said...

:), mekaseh soy.... gitu gak ngn soy... [senyum lg skali]

Anonymous said...

ucu nsem..nak knal leh x?

Melati Qistyna's Mummy said...

huhu, teruk2 ucu neh, nek lif tekan sendirik hek :P

.: iEyLa :. said...

waahh...siap ade tukang abiskan maknan..bagus tu...hihi
ngeh2..nape xtepek pic real??hihi