Tabung Maya Puteriku :P

Thursday, July 22, 2010

Tahapeapentah.....

Salam….

Ni sajer  jer nk citer…. selalu pg2 lepas antr gurl to school, me n hb p bekpes…  :P
Pg td pun cm biasa, p mamak… oder milo kosong suam n kopi ais…
Makan… ku mkn kueh jer, hb mkn roti canai banjiiirrrr….. 1

Dh order tu,
kitaorg tungu la… pastu hb mntk rokok 1… ader 1 mamat ni bg la rokok tu…
Pehtu siap mintak bayor dl.. huhu…. 
dh waper taun dok p situ, xde pon mintak bayo dl… (mmg la selalunyer  kedai mintak bayo dl… tp ni regular cust maaa… hehe)
Aku saje je wat joke,  “eh bukan ke ade akaun kt sini” haha
Mamak tu pown penin kot, dia ckp ahah, ade ekon (aircond), padahal kedai tu mana ader ekon… huhu
Pastu dia dgn selamba badak jer p on kipas…huhu
Ku konpius…

tammattt

No comments: